طراحی سایت ، سئو ،تبلیغات در گوگل

اکباتان درب
  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت اکباتان درب | تنها نماینده رسمی برند ترکیه ای درب ضد سرقت 

 

بررسی اهمیت درب ضد سرقت آپارتمان

 

اولین منظره از یک خانه که در چشم افراد قرار می گیرد، درب ورودی آپارتمان است و از جمله ملزوماتی که می تواند به ساکنین آپارتمان حس آرامش انتقال دهد. برای اینکه حس امنیت و آرامش به اهالی آپارتمان منتقل شود، درب ورودی باید ایمن باشد. استفاده از درب ضد سرقت آپارتمان، می تواند یکی از روش هایی باشد که به ذهن اهالی آپارتمان خظور می کند. 

درب ضد سرقت آپارتمان

اما درب ضد سرقت آپارتمان علاوه بر امنیت باید زیبا نیز باشد تا منظره بیرون آپارتمان را زیبا جلوه دهد. درب ضد سرقت آپارتمان در چند نوع مختلف است که البته به اینکه از کدام کشور وارد می شود، بستگی دارد.

درب ضد سرقت آپارتمان که از کشور کره جنوبی وارد می شود، در دو نوع MDF با روکش PVC است که دارای تنوع بسیاری است. نوع دیگر درب ضد سرقت آپارتمان MDF با روکش چوبی است. اما درب ضد سرقت آپارتمان که از ترکیه وارد می شود، بهترین کیفیت و زیبایی را دارد و اصل می باشد.

درب ضد سرقت آپارتمان

علاوه بر اینکه درب ضد سرقت آپارتمان در ورودی آپارتمان ها استفاده می شود، در وردی ساختمان ها نیز باید استفاده شود. امنیت درب ضد سرقت آپارتمان به خصوص در برابر نیروهای فشاری با استفاده از قفل مخفی ضد سرقت افزایش پیدا می کند.

ابعاد استانداری که برای درب ضد سرقت آپارتمان مطرح می شود، 211*109 ، 210*105، 210*110 می باشد. برای ساختمان هایی که نیاز به تعویض درب آپارتمان با درب ضد سرقت آپارتمان دارند، معمولا ساخت درب ضد سرقت آپارتمان به صورت سایز سفارشی پس از بازدید سرپرست نصاب انجام می شود.

 

|درب ضد سرقت آپارتمان|

 

  • ۹۸/۱۰/۱۷
  • mehrad.ads82 marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی